06 April 2009

Informasi HELWA

Sebarang maklumat atau aktiviti helwa boleh dilaporkan melalui POST ini.

3 comments:

  1. Kaum Hawa, gunakan blog ini sebaiknya, berikan cadangan, pandangan malahan kritikan sekali pun, supaya kita dapat menjalankan aktiviti dengan lebih lancar dan menyeluruh untuk semua penghuni Taman kita

    ReplyDelete
  2. Surah An-Nisa' ayat 32
    Dan janganlah kamu irihati terhadap kurnia yang dilebihkan Allah kepada sebahagian kamu atas sebahagian yang lain.(Kerana) bagi laki-laki ada bagian daripada apa yang mereka usahakan, dan bagi perempuan pun ada bagian daripada apa yang mereka usahakan. mohonlah kepada Allah sebahagian daripada kurnia-Nya. Sungguh Allah maha mengetahui atas sesuatu.."

    Assalamualaikum dan salam sejahtera.

    Kita amat bersyukur kerana dikurniakan rumah yang cantik, jiran yang baik , keluarga yang bahagia dan negara yang makmur. Sama-samalah kita pelihara apa yang kita miliki hari ini. Sesibuk manapun kita, kaum wanita, kita tetap ibu, isteri dan pengurus rumahtangga. Kepada ibu-ibu yang bekerja di rumah, selamat menjalankan tugas rutin. Kepada ibu-ibu yang berkerjaya, selamat bertugas dan bersyukur kerana kita mempunyai pasangan hidup yang memahami kerjaya kita.
    Sampai menulis lagi.

    Cikgu Juliana.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.

    Helwa akan mengadakan majlis bacaan yaasin kali ke-2 di rumah Puan Rahayu dan En Rizzuan ( no 273 Jalan 11) pada 2 Mei 2009. Majlis yaasin bermula 12 tengah hari( surat jemputan telah diedarkan oleh tuan rumah). Bersama-samalah kita ke majlis tersebut . Semoga majlis ini akan merapatkan lagi tali silaturrahim antara kita.

    ReplyDelete